12 April 2018

SAFE4 ETABLERER SEG I SVERIGE

Bjørge KraftSom en del av Safe4s internasjonale ambisjoner starter selskapet nå opp i Sverige.

Safe4 Security Group As har partneravtaler i Sverige. Nå etablerer selskapet et svensk datterselskap med hovedkontor i Stockholm.

-Forretningsmodellen vi har utviklet i Norge og vår teknologitilnærming, anser vi å være like aktuell i ethvert land som leverer sikkerhet. Vårt mål er å dekke Norden. Vi der derfor glade for å ha fått med oss Patrick Brandin på laget. Patrick har lang erfaring innen sikkerhetsfaget og IT/Telecom, og er i gang med å få vår svenske organisasjon på plass. Patrick Brandin blir administrerende direktør i Safe4 Sweden AB, og vi mener det svenske markedet er modent for å ta imot våre tjenester og løsninger.

Jeg ser frem til å utvikle Safe4 sammen med vårt team i Sverige gjennom å implementere den vellykkede norske forretningsmodellen for sikkerhet-, smarthus- og helse- og omsorgsløsninger. Med Onesti, vår ledende løsning for smarte og sikre hjem med eksempelvis kameraer og digitale låser, vil vi utvikle det voksende privatmarkedet, sier Bjørge Kraft, CEO i Safe4.

Datterselskapet i Sverige bygges opp etter samme lest som Safe4 i Norge med et landsdekkende partnerapparat bestående av installasjons-, integrasjons- og rykkpartnere. Safe4s internasjonale FG og SBSC godkjente alarmstasjon er hjertet i virksomheten.

CEO, Bjørge Kraft, har stor tro på at Safe4 har valgt riktig forretningsmodell.
-Vi inviteres til bordet av flere store internasjonale aktører, og dette er takket være våre tekniske løsninger, samt våre internasjonale rettigheter og eierskap. Safe4 etablerer seg i Sverige for å kunne yte best mulig service lokalt. Våre produkter og løsninger går foran. Vi følger etter med lokal tilstedeværelse for best mulig å kunne understøtte leveransene og yte god service.

Bjørge Kraft, CEO, Safe4 Security Group AS, e-post: bk@safe4.com, mob: +47 920 36 023
Patrick Brandin, VD Safe4 Sweden AB, e-post: pb@safe4.com, mob: +46 702 64 8005